Wednesday, March 6, 2019

Vad tycker kunderna om mattor från mattor-online?



Här kan du läsa kundkommentarer. Vi får ofta mail eller kommentarer från kunder som berättar hur mattorna upplevs, det är svårt att sälja online då bilderna inte ger produkterna rättvisa. Hoppas du kan få ett bättre intryck från kundkommentarerna! Du hittar dem här.

Köp naturliga mattor på www.mattor-online.se

Exempel på kommentar:


"Hej! Jag har precis flyttat till ett nytt hus och letade efter någon matta som kunde “hotta upp” mitt hemmakontor och mitt vardagsrum. Både kohuden och flokatimattan förändrade atmosfären direkt och gav precis värmen som jag sökte till den stora kala ytan. Kohuden har precis den färgen och det utseendet som jag efterlyste och passar jättebra på vårt trägolv. Flokatimattan är hur mysig och gosig som helst att gå på. Jag är verkligen jätteglad för mattorna och har tom postat bilderna på facebook och fått massvis av fina kommentarer för dem! Jag vill också tacka för den snabba leveransen.

Ni får gärna lägga upp mitt mail på er kundkommentarsida.

Mvh,

G.R."


No comments:

Post a Comment